חנות הנעליים הזולה ביותר בישראל

בלוג

איך לבחור מידת נעליים?

איך לבחור מידת נעליים

בחירת מידת הנעל הנכונה היא קריטית לשמירה על בריאות כף הרגל ולנוחות מרבית. נעליים שאינן מתאימות לנו יכולות להוביל למגוון של בעיות, מאי נוחות ושלפוחיות ועד לבעיות חמורות יותר כמו כאבים ופציעות בכף הרגל. אם אתם מעוניינים לרכוש לעצמכם או לילדים נעליים חדשות, המאמר שלפניכם הוא ממש בשבילכם. איך מתאימים נכון את הנעליים וגם איך מבצעים המרה בין מידות אמריקאיות למידות ישראליות או אירופאיות? הינה כל מה שחשוב לדעת.

התאמה של מידת הנעליים

בשביל גברים, נשים, ילדים וילדות כאחד, הבנת המשמעות של בחירת מידה מדויקת ונכונה יכולה לעשות הבדל גדול בהתאמה ובתחושה הכללית של הנעליים על כפות הרגליים. מותגים שונים עשויים להתבסס על תקני מידות שונים, וגורמים כמו רוחב כף הרגל וסוג הקשת – כל אלה משחקים תפקיד בקביעת המידה האידיאלית. העדפות וצרכים אישיים, כמו גם הסגנון האישי, הם פרמטרים שחשוב להביא בחשבון כשמחפשים נעליים חדשות ואסור להתפשר עליהם בכל גיל ובכל שלב.

המרת מידות נעליים

המרת מידות נעליים יכולה להיות משימה לא פשוטה, ובייחוד בשל השוני בתקני המידות בין מדינות ומותגים שונים. בשביל גברים, נשים, ילדות וילדים, הבנת המורכבות של המרת מידות אלו היא הכרחית כדי להבטיח התאמה נכונה ונוחות מרבית בכף הרגל. מידות נעליים לגברים ולנשים עוקבות לרוב אחר קנה מידה שונה, כאשר מידות גברים בדרך כלל גדולות יותר. נוסף לכך, מידות הנעליים לילדים משתנות במהירות ככל שהם גדלים, מה שמחייב רכישה של נעליים חדשות באופן תכוף יותר. טבלת מידות היא כלי יעיל המסייע בבחירת המידה הרלוונטית, והיא מציעה את אורכי כף הרגל התואמים לכל מידה.

המרת מידות נעליים לגברים

כדי לדעת איזו מידה לבחור כשמחפשים נעלי גברים, חשוב להבין את המידות שבהן משתמשים במדינות שונות. במקומות שונים משתמשים לעיתים קרובות במדדים שונים, מה שהופך את עניין המרת המידות למשימה קריטית והכרחית. למשל, בארה”ב משתמשים בסולם מספרי, בבריטניה במערכת מספור שונה והמידה האירופית משתמשת בקנה מידה מספרי המבוסס על אורך כף הרגל בסנטימטרים (כל יחידה שווה 3/2 ס”מ). היכולת לבצע המרת מידות ולאתר את המידה המדויקת היא זו המאפשרת לכל אחד למצוא את הנעל הנוחה לו, התואמת גם את טעמו האישי ואת הצרכים הייחודיים שלו.

המרת מידות נעליים לנשים

בכל הנוגע למידות נעליים לנשים, קיים סרגל דומה של מידות, המחייב הבנה כדי למצוא נעלי נשים בהתאמה מדויקת. סרגל מידות זה מתבסס בארה”ב על ציר מספרי וגם בבריטניה (אם כי זהו ציר מספרי שונה), ואילו באירופה, כמו שקורה במידות גברים, המספר מבוסס על אורך כף הרגל. המרת מידות נעליים לנשים בצורה נכונה מבטיחה איתור הנעל המתאימה, כזו שתוכל לספק מענה מושלם לאותה אישה.

המרת מידות נעליים לנערות וילדות

בדיוק כמו במידות מבוגרים, ארצות הברית, בריטניה ואירופה משתמשות בסרגלי מידות שונים לנערות ולילדות. האתגר של ההורים, כאשר הם מחפשים נעלי ילדות, הוא לשים בצד את הטרנדים ולחפש מענה שהוא נוח וגם איכותי. כשמדובר במידות, המרה מדויקת של מידות נעליים לנערות וילדות מצריכה בחינה מדוקדקת של טבלת המידות, תוך התייחסות לאורך כף הרגל. כמובן שיש להביא בחשבון את הצמיחה המהירה בגילאים האלה ולבחון אפשרות של רכישת חצי מידה גדולה יותר.

המרת מידות נעליים לילדים ונערים

רגליהם של ילדים גדלות במהירות ומעקב אחר טבלת מידות יכול להיות אתגר של ממש בשל השינויים התכופים כל כך. כאשר מחפשים נעלי ילדים, וכדי לפשט את התהליך הזה, מומלץ למדוד את אורך כף הרגל ולהשוות זאת לטבלת המידות. הבנת ההבדלים בין סרגלי מדידה שונים ושימוש בטבלת המידות הרלוונטית, היא זו שתבטיח את מציאת הנעל הנוחה והמתאימה ביותר לילד או לנער.

כך תדעו אם המידה לא מתאימה

נעליים לא מתאימות יכולות לגרום לנזק לכף הרגל, וזאת מעבר לתחושת אי הנוחות שיכולה ללוות את הנועלים אותה במהלך היום. יש כמה פרמטרים המצביעים על התאמה לא נכונה:

נעליים לוחצות

נעליים לוחצות וצמודות מדי עלולות להוביל לכאב, לשלפוחיות וליבלות. נוסף לכך, הן יכולות להגביל את זרימת הדם, מה שמוביל לחוסר תחושה ולעקצוץ בכפות הרגליים. במקרה כזה הדבר מעיד על חוסר התאמה.

התייחסות לאצבעות

אחת הדרכים לזהות מידת נעליים לא מתאימה היא באמצעות בדיקה פשוטה: לאחר שנועלים את הנעל, יש להרים את הבוהן ולבדוק לאן היא מגיעה בנעל. אם לא קיים מרווח מסוים (ברוחב אגודל) בין קצה האצבע לנעל, סימן שהנעל קטנה מדי ולא מתאימה. את הבדיקה הזאת יש לעשות בעמידה בלבד.

נוחות היא מילת המפתח

בסופו של דבר, נוחות היא מילת המפתח וכאשר חשים שלא בנוח, הדבר מעיד על חוסר התאמה. גם אם המידה כביכול תואמת ויש רווח בין הבוהן לקצה הנעל, נעל לא נוחה היא פשוט לא הנעל לכם או לילדים שלכם.

מדידת כף הרגל

מדידה מדויקת של כף הרגל עוזרת לאתר את המידה המתאימה. כדי למדוד נכון את כף הרגל, יש להניח את כף הרגל על נייר. יש להשתמש בעיפרון כדי לסמן את שתי קצוות כף הרגל, באצבעות ובעקב. בשלב הבא יש למדוד את המרחק בין שני הסימנים, שהוא זה המעיד על אורך כף הרגל. יש למדוד את שתי כפות הרגליים שכן אורכן לא זהה לחלוטין ולהתייחס לאורך הארוך מבין השניים. חשוב להביא בחשבון גם את רוחב כף הרגל, בייחוד אם יש כפות רגליים צרות מאוד או רחבות מאוד.

מה קורה אם הרגליים רחבות או צרות?

רוחב כף הרגל הוא גורם מכריע שלעיתים קרובות מתעלמים ממנו בחיפוש אחר נעליים נוחות. בין אם מדובר בכפות רגליים רחבות או צרות יותר, מציאת המידה הנכונה תוך התייחסות לרוחב כף הרגל הכרחית למניעת אי נוחות ופציעות שונות.

בחירת מידת נעליים לכף רגל רחבה

אפשר למצוא היום מותגים המציעים מגוון אפשרויות רוחב של נעל, כגון רחבה או רחבה מאוד, מה שמבטיח התאמה טובה יותר. נוסף לכך, בחירת נעליים שיש להן אפשרות להתאים את הנעל לרוחב, כמו שרוכים או רצועות, מאפשרת גמישות רבה יותר.

בחירת מידת נעליים לכף רגל צרה

בשביל אלה שיש להם כפות רגליים צרות יותר, בחירת המידה הנכונה קריטית וחשובה לא פחות. גם במקרה זה אפשר למצוא היום נעליים צרות מהרגיל כדי לספק התאמה מדויקת לבעלי כפות רגליים צרות.

טיפים לבחירת מידת נעליים

הינה 5 טיפים שיעזרו לכם במציאת המידה הנכונה:

מדידת כף הרגל מעת לעת

כפות הרגליים יכולות לשנות את גודלן עם הזמן, ולכן חשוב למדוד אותן מעת לעת. הדבר רלוונטי בייחוד בקרב ילדות, ילדים, מתבגרות ומתבגרים.

כף רגל רחבה או צרה

חשוב להכיר את צורת כף הרגל, אם היא רחבה או צרה ובהתאם להתמקד בנעליים המספקות את המענה המתאים, תוך התחשבות ברוחב ובצורת כף הרגל.

באיזו פעילות עוסקים?

לעוסקים בפעילות ספורטיבית, לרבות ריצה, יתאימו נעלי ספורט מסוימות. להליכה או לעמידה ממושכת יתאימו אחרות. ולכן, חשוב להתייחס לסוג הפעילות עצמה כאשר מחפשים נעליים חדשות.

טבלת המידות של המותג

לכל מותג סרגל מידות שונה וחשוב להתייחס לכך כאשר מחפשים נעל חדשה. יש לבדוק היטב את טבלת המידות המפורסמת ורק לאחר מכן לבחון את המידה התואמת לסרגל מידות זה.

מתי קונים?

מכיוון שכפות הרגליים נוטות להתנפח במהלך היום, כדאי למדוד את הנעליים בשעות אחר הצוהריים, כאשר הן נפוחות יותר, מה שיבטיח התאמה מדויקת יותר.

לסיכום

בחירת מידת הנעל הנכונה היא זו שתבטיח לכם את הנוחות, את התמיכה ואת בריאות כף הרגל. יש לזכור שלכל מותג סרגל מידות שונה ושיש פרמטרים המשפיעים על הבחירה, כמו רוחב כף הרגל (כף הרגל רחבה או צרה) וגם השעה ביום שבה מבצעים את המדידה. פנייה לחנות המתמחה במכירת נעליים ובסיוע של מומחים בהחלט יכול לעזור במשימה החשובה הזאת, בין אם מחפשים נעליים לילד או לילדה ובין אם לכם, המבוגרים שבחבורה.

נעלי עבודה מומלצות

כשמדובר בבחירת הנעליים הטובות ביותר לעבודה אי אפשר להגזים בחשיבות שבבחירת הזוג המתאים לכם ביותר. נעלי עבודה צריכות להיות נוחות,

קרא עוד »
עגלת הקניות
Shop
0 הרשימה שלי
0 items עגלה
החשבון שלי

קצת עלינו למי שלא מכיר

קבוצת שוז טו יו, רשת נעלי מותגים מובחרת שעשתה שינוי משמעותי בעלויות נעלי המותגים בישראל.

המוצרים שלנו הנם מקוריים לחלוטין, באיכות הגבוהה ביותר ומיבואנים רשמיים.

מעבר לכך - כולנו אנשי צבא, קרביים.

אבל - מצליחים לספק לכולם את הנעליים, בזמן.

בתמונה : אביתר שלנו

שלכם, אלישיב, אביתר ואבישי, הנהלת צוות SHOES 2U

נעליים בזול

משלוח חינם מכל סכום

אין אפשרות לאיסוף עצמי

משלוח חינם
מכל סכום

אין אפשרות לאיסוף עצמי