חנות הנעליים הזולה ביותר בישראל

איך לבחור נעלי ריצה?

בחירת נעלי הריצה הנכונות, כך שיהיו טובות לנו וישרתו אותנו בתור מתאמנים, היא משימה חשובה וחיונית. זאת מאחר שנעלי הריצה טובות צריכות לספק לנו נוחות, לעזור לנו להגיע לביצועים הכי טובים שלנו, ולמנוע מאיתנו פציעות שונות. בגלל המגוון הרחב שקיים היום ברשתות האופנה והמותגים השונים, מציאת זוג נעלי הריצה הטובות יותר לכם יכולה להיות מטלה דיי קשה, אך לא בלתי אפשרית. אם נדע להתייחס לכמה קריטריונים חשובים, נוכל להבטיח לעצמנו נעלי ריצה אשר יעבדו בשבילנו ויתאימו לנו בול. במאמר זה נספק לכם את כל המידע הדרוש לבחירת נעלי ריצה שיהיו הפרפקט מאטצ’ לרגליים שלכם, בעזרת התאמה נכונה למבנה כפות הרגליים שלכם וטיפים נוספים שכנראה לא חשבתם שיוכלו לעזור לכם להבין אם נעלי הריצה שבחרתם מתאימות לכם. בשביל לחסוך מדידות, החלפות והחזרות מיותרות הכנו לכם את המדריך המדויק לבחירת נעלי ריצה נכונות! אז תגרבו גרביים ובואו נתחיל.

איך לבחור נעלי ריצה שיתאימו בדיוק לרגל שלך?

יש כמה דרכים שיעזרו לנו לבחור את נעלי הריצה הטובות ביותר בשבילנו, שיתאימו לרגל שלנו בצורה הטובה ביותר ויעזרו לנו לרוץ מהר אל עבר קו הסיום.

תבדקו את הנעל לפי מבנה כף רגל שלכם

חשוב שתבינו את מבנה כף הרגל שלכם לפני שתלכו לרכוש נעלי ריצה חדשות. את מבנה כף הרגל אפשר לזהות לפי הקשתות בכף הרגל, הנמצאות אחרי הבהונות ולפני העקבים. קשתות גבוהות, נמוכות או כפות רגליים שטוחות ללא קשתות דורשות נעליים שונות.

  • כפות רגליים בעלות קשתות גבוהות – דורשות נעלי ריצה שיהיו בעלות תמיכה וריפוד בשפע ושיהיו גבוהות מעט.
  • כפות רגליים בעלות קשתות נמוכות – למבנה כפות רגליים כזה יכולות להתאים אופציות שונות של נעלי ריצה שיציעו איזון ושליטה יחסית על תנועת כף הרגל.
  • כפות רגליים בעלות קשתות שטוחות – לאנשים בעלי מבנה כף רגל שטוחה יתאימו נעלי ריצה שונות, גם נעליים בעלות תמיכה רבה וגם נעליים שיש להן סוליה שטוחה יותר. הכול שאלה של נוחות.

כמו כן, חשוב לשים לב לעובי הרגל שלכם. יש נעלי ריצה שיתאימו יותר לכפות רגליים דקות ויש נעלי ריצה שיתאימו יותר דווקא לכפות רגליים רחבות יותר. חשוב שנעלי ריצה יתפסו טוב טוב את כף הרגל שלכם מבלי ללחוץ עליה.

רוצו בנעל בבית

דרך מעולה לבדוק את נעלי הריצה החדשות שלכם מבלי לשחוק אותן היא לרוץ בנעליים בבית. בצורה זו תוכלו לוודא שהנעליים מתאימות למבנה כף הרגל שלכם, שהן נוחות לכם ושהן מתאימות לכם לפעילות ריצה. נעלו את הנעליים קצת בבית לפני שתצאו איתן לריצה, תתהלכו קצת ותרוצו מקיר לקיר ריצה קלה כדי לבדוק שהנעליים אכן מתאימות ונוחות לכם.

בחרו לפי סוגי הריצה שלכם

חשוב מאוד להביא בחשבון את סוג הריצה שלכם כאשר אתם בוחרים נעלי ריצה. נעלי ריצה שונות מעוצבות כדי להתאים לסוגים שונים של ריצות. קיימות ריצות שטח, ריצות ארוכות, ריצות ספרינט ועוד. נעלי ריצה לשטח לדוגמה, יהיו מותאמות יותר לאדמה לא מאוזנת ותבטיח לכם אחיזה חזקה יותר ויהיו עמידות יותר מנעלי ריצה לריצות ארוכות. אלו יהיו בעלות ריפוד עבה יותר ובעלות סוליה סופגת זעזועים.

בחרו את המידה הנכונה

מדובר בשלב אולי הכי חשוב בבחירת כל נעליים. ואומנם רובנו מכירים ויודעים מה היא המידה שלנו, אנחנו שוכחים כי הגדרת המידה עלולה להשתנות בין יצרן ליצרן. לכן חשוב מאוד למדוד את נעלי הריצה שבחרתם כבר בחנות, ולבקש מידה פחות או חצי מידה יותר גם אם זו לא המידה שלכם.

3 המלצות זהב לבחירת נעלי ריצה

הינה שלוש המלצות שאי אפשר לוותר עליהן כשאנחנו בוחרים נעלי ריצה שנרצה שיתנו לנו את ההכי טוב שלהן:

שאלו חברים שניסו מגוון נעלי ריצה

שאלו אצנים ואתלטים העוסקים בספורט הזה כבר תקופה. למה? כי הם כנראה ניסו מגוון עשיר של נעלי ספורט ממותגים שונים כמו נעלי הוקה, נייקי, נעלי ריבוק, אדידס ועוד. אצנים אתלטים ואנשים שעוסקים בספורט באופן תמידי, מחליפים נעלי ספורט בתדירות גבוהה יחסית, מאחר שגם נעלי ריצה נשחקות לאחר שימוש רב ואינטנסיבי.

החלפה תדירה של נעליים קיימות

ובהמשך למה שכתוב בפסקה הקודמת, לנעלי ריצה יש חיי מדף לא ארוכים מאוד, ולאחר שימוש רב ואינטנסיבי הן מאבדות את הריפוד ואת התמיכה שלהן בכף הרגל בהדרגה. לכן מומלץ מאוד להחליף נעלי ריצה בכל 500-300 ק”מ או כל חצי שנה, תלוי בשימוש שלהן כמובן. חשוב לשים לב למצב נעלי הריצה שלנו ולהחליף אותן כשהגיע הזמן לעשות את זה ויש סימנים של בלאי. בצורה זו נמנע מהרגליים שלנו כאבים שונים, ונוכל להגיע לביצועים הטובים ביותר בזמן הריצה שלנו.

תבחרו נעליים שאתם אוהבים לפי טעם אישי

נעלי ריצה מגיעות בשלל עיצובים שונים, צבעים וסגנונות שיכולים להתאים לכל אחד. כמו כן, כל נעל גם מיוצרת בטכניקה מסוימת המיועדת לקהל ספציפי של אנשים. לכן כדאי לבדוק את העניין ולבחור את נעלי הריצה שמתאימות לסגנון האישי שלכם. לא פחות חשוב מזה שיהיה לכם נוח בנעלי הריצה שלכם, אתם גם אמורים להרגיש ביטחון עצמי בעודכם נועלים אותן – הרגשה כזו תוכל לעורר בכם אקסטרה מוטיבציה להתאמן וגם להיראות אופנתיים כשאתם עושים את זה.

לסיכום

בחירת נעלי הריצה הנכונות לכם דורשת תשומת לב לכמה פרמטרים כמו מבנה כף הרגל שלכם, הנוחות שאתם מרגישים כשאתם נועלים אותן, סוג הריצות שאליו הנעליים מיועדות וכמובן המידה. בעזרת הערכת הצרכים וההעדפות האישיות שלכם, ועצות חברים שעוסקים בריצה וניסו נעלי ריצה שונות, תוכלו למצוא את נעלי הריצה שיתאימו לכם ואפילו לבחור עיצובים שונים ונעלי ריצה ממוקדי טכניקות שונות, כשתחליפו את נעלי הריצה שלכם אחת לחצי שנה או שנה. בצורה זו תוכלו להיות בטוחים שנעלי הריצה שבחרתם מעולות לכם, ויעזרו לכם להגיע לביצועים הטובים ביותר בין אם תרוצו בשטח, תרצו ריצת ספרינט או ריצות ארוכות. תשקיעו מעט ותוכלו גם ליהנות.

נעלי עבודה מומלצות

כשמדובר בבחירת הנעליים הטובות ביותר לעבודה אי אפשר להגזים בחשיבות שבבחירת הזוג המתאים לכם ביותר. נעלי עבודה צריכות להיות נוחות,

קרא עוד »
עגלת הקניות
Shop
0 הרשימה שלי
0 items עגלה
החשבון שלי

קצת עלינו למי שלא מכיר

קבוצת שוז טו יו, רשת נעלי מותגים מובחרת שעשתה שינוי משמעותי בעלויות נעלי המותגים בישראל.

המוצרים שלנו הנם מקוריים לחלוטין, באיכות הגבוהה ביותר ומיבואנים רשמיים.

מעבר לכך - כולנו אנשי צבא, קרביים.

אבל - מצליחים לספק לכולם את הנעליים, בזמן.

בתמונה : אביתר שלנו

שלכם, אלישיב, אביתר ואבישי, הנהלת צוות SHOES 2U

נעליים בזול

משלוח חינם מכל סכום

אין אפשרות לאיסוף עצמי

משלוח חינם
מכל סכום

אין אפשרות לאיסוף עצמי