חנות הנעליים הזולה ביותר בישראל

בלוג

איך לבחור נעל ספורט?

הגיע הזמן לקנות זוג נעלי ספורט חדש, אבל איך תדעו לבחור את הנעליים המתאימות ביותר? יש כמה קריטריונים שאתם צריכים להביא בחשבון כמו סוג הפעילות הספורטיבית, התאמה לגודל כפות הרגליים שלכם, תכונות של הסוליה, הגמישות של הנעליים ועוד. כאן תוכלו לקרוא את כל המידע החשוב שכדאי לדעת לפני שאתם קונים את נעלי הספורט המתאימות לצרכים שלכם.

התאמת נעלי הספורט לפעילות

השלב הראשון בבחירת נעלי הספורט האידיאליות הוא להתאים אותן לפעילות הספציפית שבה תעסקו. לא כל נעלי הספורט מתאימות לכל פעילות, ולכל ענף ספורט יש דרישות שונות מהנעליים כדי לייעל את הביצועים של הספורטאים ולהגן מפני פציעות פוטנציאליות. בין שמדובר בנעלי ספורט לגברים לאימונים אינטנסיביים או בנעלי ספורט לנשים לפעילות בחוץ, כדי לבחור את הנעליים הנכונות תצטרכו להחליט קודם אם הן מיועדות לריצה, לכדורגל, להרמת משקולות, ליוגה או לכל ספורט אחר.

גמישות הנעליים

לגמישות הנעליים יש תפקיד חשוב ביצירת נוחות ורצף תנועה טבעי בעת ביצוע פעילות גופנית. נעליים המאפשרות לכפות הרגליים לנוע בנוחות ובקלות מפחיתה את המאמץ הנוצר על הרגל ומשפרת את הזריזות. כאשר אתם מודדים נעלי ספורט, שימו לב עד כמה הנעל מתקפלת ומאפשרת תנועה טבעית. בחירה בנעל עם גמישות מתאימה יכולה לשפר את הביצועים שלכם ולהפחית את הסיכון לאי נוחות או לפציעה במהלך האימונים.

אורך הנעליים

הנעליים חייבות להתאים באורך שלהן לכפות הרגליים שלכם. נעליים קצרות מדי או ארוכות מדי עלולות להיות לא נוחות, ליצור שלפוחיות או אפילו להוביל לבעיות חמורות יותר בכף הרגל. בנעלי ספורט מתאימות יהיה לכם רווח של כמעט אגודל בין הרגל לקצה של הנעל, כדי לאפשר תנועה טבעית של כף הרגל ולמנוע מהבהונות לפגוע בדופן הקדמי של הנעל במהלך פעילות גופנית.

רוחב הנעליים

גם הרוחב של הנעליים הוא בעל השפעה רבה על הנוחות שלהן ועל התמיכה שהן מספקות לרגליים. נעליים צרות מדי עלולות לגרום לאי נוחות, ונעליים רחבות מדי עלולות ליצור מצב של חוסר יציבות בהליכה או במהלך האימונים. חשוב לבחור רוחב נעליים המתאים לצורה ולרוחב הטבעיים של כף הרגל. מותגים מסוימים מציעים אפשרויות רוחב שונות כדי להתאים לצורות כף רגל שונות, מה שמבטיח התאמה טובה ונוחה.

סוליית הנעליים

לסוליית הנעל יש תפקיד קריטי במתן תמיכה וריפוד לרגליים במהלך פעילות גופנית. ענפי ספורט ומשטחים שונים דורשים עיצובים שונים של סוליות כדי לייעל את הביצועים והבטיחות. לדוגמה, נעליים המיועדות לספורט במגרש מקורה כמו כדורסל או כדורעף כוללות בדרך כלל סוליות גומי היוצרות חיכוך עם הרצפה לאחיזה משופרת ולמניעת החלקה. מצד שני, לנעלי ריצה יש בדרך כלל סוליות עמידות ובולמות זעזועים שיתאימו לריצה מהירה ולאימפקט שיש לכל צעד בדרך. חשוב לשים גם ל”דרופ” של הנעליים – ההפרש בין גובה העקב לגובה החלק הקדמי של כף הרגל. יש סוגי ספורט הדורשים דרופ מסוים, וחשוב שתביאו בחשבון את הנעליים המתאימות.

מותג

מומלץ שלא לבחור נעליים רק בגלל המותג שלהן, אבל יש מקרים שבהם מותג מסוים דווקא יספק לכם נעליים טובות יותר לספורט הספציפי שאתם מעוניינים בו. גם אם מצאתם נעליים מהממות של מותג מסוים, אל תשכחו להביא בחשבון את הקריטריונים האחרים, אחרת לא תוכלו להשתמש בנעליים בנוחות והן ייכנסו לארון בלי שימוש.

לסיכום

בחירת נעלי הספורט הנכונות היא תהליך הכולל הבאה בחשבון של גורמים שונים כגון סוג הפעילות, גמישות הנעליים, האורך והרוחב שלהן, עיצוב הסוליה ועוד. חשוב לדעת מהן התכונות שאתם צריכים בנעליים שלכם כדי שתוכלו לבחור נעליים נוחות ותומכות – וכל המידע שכאן יעזור לכם להחליט את ההחלטה הנכונה.

נעלי עבודה מומלצות

כשמדובר בבחירת הנעליים הטובות ביותר לעבודה אי אפשר להגזים בחשיבות שבבחירת הזוג המתאים לכם ביותר. נעלי עבודה צריכות להיות נוחות,

קרא עוד »
עגלת הקניות
Shop
0 הרשימה שלי
0 items עגלה
החשבון שלי

קצת עלינו למי שלא מכיר

קבוצת שוז טו יו, רשת נעלי מותגים מובחרת שעשתה שינוי משמעותי בעלויות נעלי המותגים בישראל.

המוצרים שלנו הנם מקוריים לחלוטין, באיכות הגבוהה ביותר ומיבואנים רשמיים.

מעבר לכך - כולנו אנשי צבא, קרביים.

אבל - מצליחים לספק לכולם את הנעליים, בזמן.

בתמונה : אביתר שלנו

שלכם, אלישיב, אביתר ואבישי, הנהלת צוות SHOES 2U

נעליים בזול

משלוח חינם מכל סכום

אין אפשרות לאיסוף עצמי

משלוח חינם
מכל סכום

אין אפשרות לאיסוף עצמי