חנות הנעליים הזולה ביותר בישראל

איך לכבס נעליים?

לא משנה לאן נלך, לא משנה באיזה לוק נבחר, נעליים יהיו חלק עיקרי וחיוני מהיום יום שלנו. ולצערנו הרב, כיוון שאנו משתמשים בנעליים שלנו באופן יום-יומי, הן צוברות במהירות רבה לכלוך, אבק, כתמים וגם ריחות לא נעימים. אבל לכל אלו יש פתרון יחסית פשוט – לכבס אותן במכונת הכביסה. מדובר בפתרון מעולה לניקיון שלהן ולשמירה על זוג הנעליים האהוב עליכם לאורך זמן. רוצים לדעת איך לעשות את זה נכון מבלי להרוס את הנעליים שלכם? במאמר הזה ניתן את כל הדגשים שאתם חייבים לדעת, ואת הדרכים האפשריות לנקות את הנעליים שלכם.

איך לכבס נעליים?

את הדרך והטכניקה שבה נשתמש כדי לשטוף ולנקות את הנעליים שלנו, נבחר לפי כמה פרמטרים חשובים והכי חשוב שבהם הוא סוג הנעל שלנו. יש דרכים שונות לרחוץ את הנעליים שלנו ולפעמים הן אפילו לא כוללות שימוש במים.

תלוי בסוג הנעל

אין מה לעשות, קיימות נעלים שונות שלא יכולות להיות עמידות למכונת כביסה, וזרת בגלל הבד שממנו הן עשויות, בגלל הצורה של הנעליים או אפילו מהקישוטים והציורים שיכולות להיות על הנעליים לפעמים.

לשטוף במים בדלי

נעליים שעשויות מחומרים כמו גומי או פלסטיק, לדוגמה סנדלים וכפכפים, יכולות להיות מנוקות בשיטה הפשוטה ביותר והיא שטיפה בדלי ובו מים וסבון. כל מה שתצטרכו לעשות הוא למלא דלי במים חמימים להוסיף קצת סבון ולהשאיר את הנעליים לזמן מסוים בתוך הדלי. לכתמים קשים תוכלו להשתמש במברשת שתשפשף את הכתמים ותעזור לכם להוריד אותם, ולשטוף אותם במים נקיים.

להשתמש באבקת כביסה

נעלי בד, כמו נעלי אולסטאר לדוגמה, הן נעליים שדורשות ניקוי קצת אינטנסיבי שיחדור לרקמות הבד ולכן כדאי להשתמש באבקת כביסה כדי לנקות אותן. כדאי להסיר קודם את השרוכים ולשים את הנעליים בתיק מיועד למכונת כביסה כדי שלא יהרסו, להוסיף אבקת כביסה למכונה ולהפעיל אותה על תוכנית עדינה. רק אל תשכחו לייבש את הנעליים היטב.

להשתמש בתכשיר לניקוי נעליים

חנויות נעליים רבות מוכרות תכשירים המיועדים לניקוי נעליים בלבד. אלו תכשירים המיועדים להורדת לכלוכים, ואפשר להשתמש בהם בעיקר בנעלי אלגנט לגברים או בנעלי עבודה לגברים, להסרת כתמים וריחות לא נעימים. כל מה שעליכם לעשות הוא לעקוב היטב אחרי הוראות הניקוי ותוכלו לקבל את התוצאה הטובה ביותר.

הברשת נעליים

לפעמים מספיק להשתמש במברשת כדי לנקות את הנעליים שלנו מאבק ומכתמי לכלוך של חול ובוץ לפני שנשטוף אותם במים. כדאי להבריש את הנעליים בעדינות כדי לא למרוח את הלכלוכים אלא להוריד אותם.

איך לכבס נעליים לבנות?

גם נעליים לבנות אפשר לשים במכונת כביסה כדי לנקות אותן מכתמים שונים ומלכלוכים, ובעיקר כדי שהנעליים שלנו שהפכו קצת לאפורות עם הזמן יהפכו ללבנות כמו ביום שקנינו אותן. גם לנעליים לבנות שהתלכלכו יש תקווה וכל מה שצריך לעשות כדי לגרום להן להיות נקיות ולבנות שוב הם השלבים האלה:

מלבין כביסה

להשתמש במלבין כביסה איכותי בכביסת הנעליים שלכם יעזור להחזיר להן את הצבע הלבן הבוהק שהיה להן כאשר רכשתם אותן, ויעזור להוריד כתמים קשים. חשוב מאוד להשתמש דווקא במלבין ולא באקונומיקה.

כף סודה לשתייה

סודה לשתייה שתוסיפו למכונת הכביסה יכולה לעזור מאוד למניעת ריחות לא נעימים ולספיגת לכלוכים שונים שמסירי כתמים לעיתים לא מצליחים להוריד. כמו כן, כף סודה לשתייה תשאיר את הנעליים שלכם גמישות ולא תהרוס את הבד שלהן.

להסיר שאריות לכלוך ואבק

כדי לא להכתים את הנעליים הלבנות שלנו, חשוב מאוד לדאוג להוריד מהן אבק ולכלוכים שונים במטלית לחה לפני שנשים אותן במכונה הכביסה.

להסיר שרוכים לבנים ולשטוף אותם בנפרד

כדי לנקות היטב את השרוכים, כדאי להסיר אותם מהנעל ולשטוף אותם בנפרד מהנעלים. אפשר פשוט לשים אותם בהשריה בכלי מים וסבון או באבקת כביסה, ואחר כך לשטוף אותם בשפשוף קל מתחת לזרם מים קרים.

לייבש את הנעליים בצל

שמש ישירה עלולה לפגוע בנעליים ולהרוס אותן, בייחוד אם מייבשים את הנעליים בימי הקיץ החמים. לכן, הניחו את הנעליים שלכם לייבוש בצל וכך תשמרו על הצבע שלהן וגם על הבד שלהן מנזקים שונים.

איך לכבס נעלי ספורט במכונת כביסה?

הקפידו לא לעבור את ה-30 מעלות, כאשר תניחו את נעלי הספורט שלכם בכביסה. כולנו משתמשים בנעלי ספורט, אם בשביל הליכה ביום יום ממקום למקום, ואם לאימונים אינטנסיביים של ריצות או אימוני כוח פונקציונליים, נעלי הספורט שלנו וגם נעלי ספורט לנשים, נשחקות ומתלכלכות. נעלי ספורט לרוב עשויות מבדים קלים, לכן חשוב מאוד לכבס אותן בכביסה עדינה ולא להשתמש בחומרים כימיים קשים שיכולים לאכול את הבד של הנעליים, להרוס את הסוליה או להכתים אותן.

איך לכבס נעלי אולסטאר?

ניקיון של נעלי האולסטאר שלנו, יכול לעזור לנו לשמור עליהן יפות ורעננות לאורך זמן אם נעשה את זה נכון. ואלו הדרכים לשמור על נעלי האולסטאר שלכם חדישות:

 לשטוף מלכלוך

אם קיימים לכלוכים קטנים מחול או מבוץ וכתמים שלא נטמעו בתוך הבד של הנעל, כדאי לשטוף אותם במטלית לחה או בספוגית במים וסבון בצורה נקודתית.

להסיר כתמים באמצעות מסיר כתמים

תוכלו להשתמש במסיר כתמים מיועד לנעליים עשויות בד קנבס כמו האולסטאר, עליכם להשאיר את החומר על הכתם במשך כמה דקות ולאחר מכך לשפשף אותו מעט במטלית לחה או לשטוף במים.

לנקות מחוץ לנעל

השתדלו לנקות את הכתמים החיצוניים אך ורק מחוץ לנעל כדי למנוע את ההתפשטות שלהם על הבד. בצורה זו תוכלו למנוע מהם לחדור לשכבות הפנימיות יותר של הנעל ולהידבק בהן.

להשתמש במים חמים

מים חמימים ידועים בסגולות שלהם להסרת כתמים ולכלוכים. שימוש במים חמים לשטיפת הנעליים מכתמים ומלכלוכים תסייע גם להוריד לכלוכים קשים וגם תשמור על בד הקנבס של הנעל.

לייבש רק בצל

כדי לא להרוס את הנעליים, כדי שהבד שלהן יישאר גמיש ובעיקר כדי שהצבע של נעלי האולסטאר שלכם יישאר בהיר, בוהק ויפה, השתדלו לא לייבש את הנעליים מתחת לשמש ישירה אלא בצל.

 לסיכום

לנקות את הנעליים שלנו יכול להיות מטלה לא פשוטה, ואם לא נעשה אותה נכון כנראה גם שנפגע בנעליים שלנו. אבל אם נעקוב אחרי כל הטיפים הנכונים ושומרים על עדינות, לא משנה באיזה אופן בחרנו לנקות את הנעליים שלנו, נוכל ליהנות מנעליים נקיות מכתמים, מלכלוכים ומריחות לא נעימים, ובעיקר מנעליים שנראות חדשות ממש כמו ביום שבו קנינו אותן. ניקוי הנעליים שלנו הוא חשוב מאוד והוא ישמור עליהן לאורך זמן כדי שלא יתבלו ולא ישחקו.

ניקוי נעלי זמש

נעלי זמש הן אביזר קלאסי ויוקרתי המעניק הופעה מוקפדת ומרשימה. נעלי הזמש מגיעות במגוון עיצובים וצבעים, ואפשר לראות אותן כמעט

קרא עוד »
עגלת הקניות
Shop
0 הרשימה שלי
0 items עגלה
החשבון שלי

קצת עלינו למי שלא מכיר

קבוצת שוז טו יו, רשת נעלי מותגים מובחרת שעשתה שינוי משמעותי בעלויות נעלי המותגים בישראל.

המוצרים שלנו הנם מקוריים לחלוטין, באיכות הגבוהה ביותר ומיבואנים רשמיים.

מעבר לכך - כולנו אנשי צבא, קרביים.

אבל - מצליחים לספק לכולם את הנעליים, בזמן.

בתמונה : אביתר שלנו

שלכם, אלישיב, אביתר ואבישי, הנהלת צוות SHOES 2U

נעליים בזול

משלוח חינם מכל סכום

אין אפשרות לאיסוף עצמי

משלוח חינם
מכל סכום

אין אפשרות לאיסוף עצמי