חנות הנעליים הזולה ביותר בישראל

בלוג

איך לקנות נעליים באינטרנט

קניית נעליים אונליין

התשובה לשאלה “איך קונים נעליים אונליין?” נראית די פשוטה וקלה, אך מאחורי בחירת הצבע והמידה והכנסת אמצעי התשלום עומד תהליך הכולל כמה שלבים, שמטרתו לוודא שהקנייה שאתם עושים היא חכמה, נכונה ומשתלמת. כדי להימנע מהבאסה שבהגעת דגם שלא מתאים לכם, הכנו לכם מדריך שיספק לכם את כל המידע הנחוץ לרכישה מקוונת מוצלחת של נעליים מבלי למדוד אותן קודם לכן. בואו נתחיל.

איפה קונים נעליים באינטרנט?

באינטרנט יש המון אתרים שאפשר לקנות בהם נעליים מכל הסוגים. אתם יכולים לפנות ישירות לאתר המותג שאתם מעוניינים בו, לאתרי אינטרנט של רשתות מוכרות או לאתרים של חנויות מקוונות המספקים גישה להיצע רחב של נעליים. אחד האתרים שבהם תוכלו לקנות נעליים בצורה נוחה ומשתלמת היא האתר שלנו, ואנחנו מזמינים אתכם לעיין בקטלוג שלנו כדי למצוא את הזוג הבא שלכם.

איך קונים נעליים אונליין?

תהליך הרכישה של נעליים הוא די פשוט – אתם צריכים לדעת את המידות שלכם, למצוא את הדגמים שאתם אוהבים, לקרוא את הפירוט שלהם ולוודא שהם עומדים בציפיות ובדרישות שלכם (צבע, חומרים, מידה, גזרה ועוד) ולהשלים את הרכישה באמצעות הכנסת פרטי תשלום וכתובת למשלוח. עם זאת, התהליך לא מסתיים כאן, וכעת נדבר על כל הצעדים שאתם צריכים לנקוט לפני שאתם משלימים את הרכישה.

השלב הראשון בקניית נעליים אונליין – מה אתם מחפשים?

לפני שאתם ניגשים למלאכת החיפוש, תצטרכו לחשוב אילו נעליים אתם למעשה מחפשים. יש סוגי נעליים רבים בשוק המתאימים לפעילויות שונות, לעונות השנה השונות ועוד, וכדי להימנע מטביעה במגוון המוצרים הקיימים כדאי לכם להציב מטרה של סוג הנעליים שתרצו לקנות, בין שאתם צריכים סנדלים, נעלי ספורט, נעליים אלגנטיות ועוד. תוכלו להביא בחשבון בשלב הזה גם מגבלות תקציב, צבעים מועדפים ועוד פיצ’רים שאתם רוצים שיהיו (או שלא יהיו) בנעליים.

עניינים שחשוב שתשימו לב אליהם בקניית נעליים אונליין

לפני שאתם מוסרים את פרטי האשראי שלכם, הינה כמה עניינים שכדאי לשים אליהם לב:

ביקורות

קראו ביקורות על החנות עצמה ועל דגם הנעליים הספציפי שאתם מתכננים לקנות. כך תוכלו להכיר לעומק את המוניטין של החנות ולהבין אם הם מסוגלים לספק את הסחורה שהם מציעים, וקריאה של ביקורות על הנעליים יעזרו לכם להבין אם זהו באמת הזוג שאתם צריכים ורוצים.

החומרים שמהם הנעליים עשויות

החומרים שמהם הנעליים עשויות יכולים להעיד על משך זמן השימוש בהם, וגם על הצעדים שיש לנקוט כדי לשמור עליהן בהמשך. למשל, אם יש לכם נעליים העשויות מבד, תוכלו לכבס אותם במכונת הכביסה לפי ההוראות, לעומת נעליים מעור עדין הזקוקות לטיפול ניקיון ידני. כמו כן, יש חומרים העלולים להימתח לאורך זמן, מה שאומר שהנעליים שתרכשו עלולות לשנות את צורתן.

בדקו את גזרת הנעליים

נעליים שונות מגיעות בגזרות שונות, ומומלץ לוודא שהנעליים ששמתם עליהן עין מתאימות לכם מהבחינה הזו. למשל, אנשים עם כפות רגליים צרות במיוחד צריכים לוודא שהנעליים שהם רוכשים אינן רחבות מדי, ולהיפך. חפשו חנויות המציעות פירוט מלא של הנעל כולל הגזרה שלה להבטחת רכישה מוצלחת.

ערכו סקר שוק

השיקול הכלכלי הוא אחד מהשיקולים החשובים בעת השלמת רכישה של נעליים אונליין. פרט לאמינות של החנות כולה ושל המותג שאתם רוכשים, כדאי לערוך סקר שוק ולבדוק כמה חנויות כדי למצוא את זו המספקת את המחירים הטובים ביותר ומבצעים משתלמים. אצלנו באתר shoes2u תוכלו להשיג נעלי מותגים במחירים נוחים ובאיכות גבוהה.

הסתכלו על התמונות

חנויות המציעות תמונות מרובות של דגמי הנעליים השונים יכולות לעזור לכם לעשות בחירה חכמה באשר לרכישת הנעליים הבאות שלכם. עיינו בכל התמונות של הדגם הספציפי, ובדקו גם תמונות שהלקוחות שרכשו את הדגם הזה העלו בעצמם – ככה תוכלו לראות אם התמונות תואמות למציאות ואם יש פרטים על הנעליים שלא מוצאים חן בעיניכם.

מדיניות האחריות וההחזרות או ההחלפות של החנות

בדקו את תנאי האחריות שהחנות מספקת לכם, לצד מדיניות ההחלפות וההחזרות. קבלת זוג נעליים לא רצוי הוא עניין מבאס, אך התמודדות עם מדיניות החזרות או החלפות שאינה מיטיבה עימכם היא עניין מבאס אפילו יותר. ודאו שהחנות מספקת לכם אחריות מקיפה, ושהיא מספקת תנאים נוחים להחזרה או החלפה של נעליים שנרכשו אצלם.

איך למדוד את גודל כף הרגל בבית?

כדי למדוד את המידות של כפות הרגליים שלכם תצטרכו סרגל, דף ועט. הניחו את כף הרגל על הדף וסמנו נקודות בקצוות שלה. לאחר מכן מדדו בסרגל את המרחק בין הקצוות. מומלץ למדוד גם את הרוחב שלהן בחלק הרחב של כף הרגל (מייד אחרי האצבעות) כדי להתאים היטב את מידת הנעליים. שימו לב – יש למדוד את גודלן של שתי כפות הרגליים, כיוון שבדרך כלל יש ביניהן הבדל קטן. הביאו בחשבון את המידות של כף הרגל הגדולה יותר כדי לוודא שאתם רוכשים זוג נעליים נוח שלא ילחץ על הרגליים או יפצע אותן.

הטיפים שלנו לקניית נעליים אונליין

לסיום, הינה כמה טיפים לקנייה מוצלחת ומהנה של נעליים אונליין:

  • מדידה חוזרת של מידות הרגליים – מומלץ למדוד את גודל כפות הרגליים שוב מדי פעם כדי לוודא שאתם יודעים בדיוק מהי המידה שלכם. הגודל שלהן יכול להשתנות עם הזמן בגלל עלייה או ירידה במשקל, היריון, פציעות או כל מיני גורמים אחרים, ויכול להיות גם הבדל קטן בין המידה שלכם בבוקר למידה שתקבלו בערב, בייחוד אם אתם אנשים הנמצאים על הרגליים בעבודה מדי יום.
  • אל תחרגו מהתקציב – הגדרת תקציב מראש יכולה לעזור לכם לעשות קנייה חכמה ומשתלמת שלא תכאב לכם בכיס לטווח הארוך. חריגה מהתקציב אולי תאפשר לכם לקנות דגם יפה יותר, אך ייתכן שתתחרטו על כך בהמשך
  • בדקו את המבצעים הקיימים – בדקו אילו מבצעים יש בחנויות שאתם סומכים עליהן, ייתכן שתמצאו כך דיל משתלם שלא יחרוג מהתקציב שלכם
  • עיינו היטב בטבלת המידות – טבלת המידות עלולה להשתנות בין מותגים ואפילו בין דגמים של אותו המותג, ולכן עליכם לבדוק בכל פעם שאתם בוחרים את המידה המתאימה לכם

לסיכום

קניית נעליים אונליין יכולה להיות חוויה מתגמלת עם הגישה הנכונה. באמצעות קריאת ביקורות על החנות ועל המותגים השונים, מדידת כפות הרגליים שלכם לבדיקת המידה הנכונה ויישום כל הטיפים שלנו, תוכלו ליהנות מרכישה מוצלחת של נעליים שישמשו אתכם לזמן רב.

נעלי עבודה מומלצות

כשמדובר בבחירת הנעליים הטובות ביותר לעבודה אי אפשר להגזים בחשיבות שבבחירת הזוג המתאים לכם ביותר. נעלי עבודה צריכות להיות נוחות,

קרא עוד »
עגלת הקניות
Shop
0 הרשימה שלי
0 items עגלה
החשבון שלי

קצת עלינו למי שלא מכיר

קבוצת שוז טו יו, רשת נעלי מותגים מובחרת שעשתה שינוי משמעותי בעלויות נעלי המותגים בישראל.

המוצרים שלנו הנם מקוריים לחלוטין, באיכות הגבוהה ביותר ומיבואנים רשמיים.

מעבר לכך - כולנו אנשי צבא, קרביים.

אבל - מצליחים לספק לכולם את הנעליים, בזמן.

בתמונה : אביתר שלנו

שלכם, אלישיב, אביתר ואבישי, הנהלת צוות SHOES 2U

נעליים בזול

משלוח חינם מכל סכום

אין אפשרות לאיסוף עצמי

משלוח חינם
מכל סכום

אין אפשרות לאיסוף עצמי