חנות הנעליים הזולה ביותר בישראל

בלוג

איך מנקים בלנסטון?

נעלי בלנסטון הן בעצם נעל טיולים או עבודה אוסטרלית שצברה פופולריות רבה בשנים האחרונות בישראל בזכות הוורסטיליות שלה. הן נוחות, קלות ללבישה ומתאימות כמעט לכל תלבושת. עם זאת ואף על פי שהן עשויות מעור, הן נוטות להתלכלך בקלות רבה כמו כל נעל אחרת. לכן חשוב לנקות אותן באופן סדיר כדי שימשיכו לשמור על מראן היפה לאורך זמן ולא יתבלו. במאמר זה נלמד איך בדיוק אפשר לעשות זאת בקלות.

כיצד מומלץ לנקות את נעלי הבלנסטון?

קיימות מספר טכניקות מומלצות כדי לנקות כראוי נעלי בלנסטון. שלושת הצעדים העיקריים הם: הברשה, שטיפה וייבוש. לפני הניקוי, כדאי תמיד לבדוק את התווית ואת הוראות היצרן על מנת לוודא שהשיטה המומלצת מתאימה ספציפית לדגם הנעליים.

צעד ראשון – הברשה

הצעד הראשון בניקוי נעלי בלנסטון הוא הברשה יסודית של הנעליים בעזרת מברשת ייעודית וסבון עדין. יש להקפיד להבריש היטב את כל החלקים, גם מבפנים וגם מבחוץ, על מנת להסיר שרידיי לכלוך יבש שנצטברו על הנעליים. מומלץ לתת תשומת לב מיוחדת לאזורים שבהם נוטה להצטבר לכלוך רב יותר כמו הסוליה, פנים הנעל וכמו כן הגפה העליונה. לאחר ההברשה יש לשטוף במים זורמים כדי להוריד את הלכלוך שנשאר.

צעד שני – שטיפה

הצעד השני הוא שטיפה יסודית של הנעליים במים פושרים, בתוספת חומר ניקוי עדין לנעלי עור על בסיס סבון נוזלי. יש לעסות בעדינות את נעלי הבלנסטון תוך כדי שטיפה במשך מספר דקות כדי להוציא כל הלכלוך. חשוב לשים לב שלא יישארו שאריות סבון, מה שעלול לגרום להצטברות כתמים לאחר הייבוש. אם יש צורך אפשר לחזור על תהליך השטיפה מספר פעמים עד להסרה מלאה של הכתמים. רצוי להימנע משימוש בחומרים חזקים מדי שעלולים לפגוע במרקם העור ובגמישותו. גם השארת הנעליים במים לפרק זמן ממושך מדי עלולה לגרום נזק לנעל.

צעד שלישי – ייבוש

לאחר השטיפה יש לייבש היטב את הנעליים במגבת בד רכה, בלי ללחוץ עליה כדי למנוע נזק לעור הנעליים. כמו כן אפשר למלא את הנעליים בנייר סופג כדי לשמור על צורת הנעל המקורית מפני חום השמש. ייבוש קצר עלול לגרום להיווצרות עובש בתוך הנעליים, לכן יש להקפיד שהייבוש יהיה יסודי.

רצוי לנקות בזהירות

חשוב לנהוג בזהירות ובעדינות במהלך ניקוי נעליים. שימוש בכוח, בחומרי ניקוי בעלי ריכוז גבוה של חומרים פעילים או בחפצים מחודדים עלול לגרום לנזק לעור הנעליים. נוסף לכך, יש להימנע מניקוי יתר של הנעליים גם אם אלו נעלי בלנסטון של ילדים שנוטות להתלכלך יותר. זהירות וניקוי עדין הם המפתח לשמירה של נעלי הבלנסטון שלכם יפות ואיכותיות לאורך זמן.

גולשים שואלים

יש מספר שאלות שגולשים שואלים לגבי ניקיון נעלי בלנסטון, בהן:

האם אפשר לכבס נעל בלנסטון?

באופן כללי מומלץ להימנע מניקוי נעלי בלנסטון במכונת הכביסה. עם זאת, אם הן מאוד מלוכלכות אפשר לכבס אותן במכונה בכביסה עדינה ב-30 מעלות או במים פושרים בלבד וללמוד מראש איך לכבס נעליים. יש לוודא שהבנלסטון נמצאות בשקית בד נפרדת ושאר הבגדים במכונה הם במשקל דומה לנעליים. בסיום הכביסה יש להוציא את הנעליים מייד ולהשאיר אותן לייבוש טבעי בחוץ. לא מומלצת לייבש את הנעליים בשימוש במפזרי חום או רדיאטורים. יש לזכור כי כיבוס חוזר ונשנה של נעלי הבלנסטון עלול לפגוע בנראותן וכמו כן בקשיחות העור שממנו הן עשויות.

האם נעלי הבלנסטון מתרחבות לאחר ניקוי?

התשובה היא כן. נעלי הבלנסטון נוטות להתרחב במקצת כאשר הן רטובות. אם ניקינו את הנעליים באופן סדיר הן לא צפויות להתרחב בהרבה, אבל ייתכן ויידרש זמן מסוים של “התאמה” לאחר הניקוי עד שהן חוזרות לגודל המקורי שלהן.

לסיכום

נעלי בלנסטון הן נעלים נוחות ויעילות, אך חשוב לנקות אותן ולשמור עליהן. כדי לשמור על איכותן לאורך זמן יש לנקות אותן באופן סדיר תוך הקפדה על שלושת השלבים: הברשה, שטיפה וייבוש. ועם גישה זהירה תוכלו להאריך מאוד את חיי המדף של נעלי הבלנסטון שלכם לשנים.

 

נעלי עבודה מומלצות

כשמדובר בבחירת הנעליים הטובות ביותר לעבודה אי אפשר להגזים בחשיבות שבבחירת הזוג המתאים לכם ביותר. נעלי עבודה צריכות להיות נוחות,

קרא עוד »
עגלת הקניות
Shop
0 הרשימה שלי
0 items עגלה
החשבון שלי

קצת עלינו למי שלא מכיר

קבוצת שוז טו יו, רשת נעלי מותגים מובחרת שעשתה שינוי משמעותי בעלויות נעלי המותגים בישראל.

המוצרים שלנו הנם מקוריים לחלוטין, באיכות הגבוהה ביותר ומיבואנים רשמיים.

מעבר לכך - כולנו אנשי צבא, קרביים.

אבל - מצליחים לספק לכולם את הנעליים, בזמן.

בתמונה : אביתר שלנו

שלכם, אלישיב, אביתר ואבישי, הנהלת צוות SHOES 2U

נעליים בזול

משלוח חינם מכל סכום

אין אפשרות לאיסוף עצמי

משלוח חינם
מכל סכום

אין אפשרות לאיסוף עצמי