חנות הנעליים הזולה ביותר בישראל

בלוג

נעלי בובה לילדות: המדריך לבחירה המושלמת

נעלי בובה לילדות

נעלי בובה הן פריט אופנתי המשלים בצורה קסומה את התלבושות המהממות של כל ילדה. מציאת הזוג המושלם ללבוש יום יומי או לאירועים מיוחדים דורשת תשומת לב לפרטים ובדיקה של נוחות ועמידות הנעליים. במדריך הזה נדבר על הגורמים המרכזיים שיש להביא בחשבון בעת רכישה של נעלי בובה לילדות.

רכישת נעלי בובה לילדות

נעלי בובה (או נעלי בלרינה) הן אביזר הנעלה נפוץ לנשים ולילדות. הן נוחות, הן אופנתיות והן מתאימות למגוון סוגים של תלבושות, החל בלבוש יום יומי וכלה במראה רשמי ביותר. מגוון מותגי ההנעלה לילדות מציע גם מבחר רחב של נעלי בובה בכל מיני צבעים, צורות והדפסים, כדי שכל ילדה תוכל להרגיש יפה ומיוחדת. את הנעליים האלו תוכלו למצוא בחנויות פיזיות וגם בחנויות מקוונות, וכדי לקנות את הזוג המושלם תצטרכו למצוא את הסגנון המתאים, את המידה הנכונה ואת ההדפס או הצורה שהילדה אוהבת.

סוגי נעלי בובה

הינה כמה סוגים מרכזיים של נעלי בובה:

נעלי בובה קלאסיות

נעלי הבובה הקלאסיות שכולם מכירים לקחו את המראה שלהן מהנעליים המקצועיות שבלרינות משתמשות בהן בריקוד. יש להן בדרך כלל סוליה שטוחה, והצד העליון של כף הרגל נותר חשוף.

נעלי אוקספורד

נעלי אוקספורד הן סוג של נעלי בובה שהצד העליון שלהן ארוך יותר משל נעלי בובה ממוצעות, ומכסה קצת יותר את הצד העליון של כף הרגל. האורכים של הצד העליון הזה משתנים לפי סגנון הנעליים, ובדרך כלל לנעלי אוקספורד יש גם סוליה עבה יחסית ועקב קטן.

נעלי בובה לילדות עם עקב

יש מותגים המוכרים נעלי בובה לילדות המכילות עקב. זהו כמובן אינו עקב גבוה, אך גדול דיו כדי להמשיך להיות נוח לילדה וגם לספק טאץ’ של אופנתיות לכל לוק.

יש עוד כל מיני סוגים של נעלי בובה, המשתנים לפי צורת הקצה של הנעל (עגול או מחודד), לפי צורת הצד האחורי שלה (פתוח עם רצועה או סגור), לפי הקישוטים שעליהם ולפי החומרים שמהם הם עשויים.

איך קונים נעלי בובה לילדות?

התהליך של רכישת נעלי בובה לילדות נראה קל, אך למעשה זוהי בחירה שיש לשקול היטב כיוון שהן האביזר שיספק לילדה נוחות בהליכה ובפעילויות אחרות לאורך כל היום. לפני שאתם משלמים על הנעליים ומזמינים משלוח עד הבית, חשוב שתתאימו את הנעליים לפי הצרכים והרצונות שלכם ושל הילדה. לא בטוחים על מה אנחנו מדברים? בואו נדבר על עניינים חשובים בדרך למציאת הזוג המושלם.

למה חשוב לשים לב בבחירת נעלי בובה לילדות?

כדי לקנות את זוג נעלי הבובה המושלם, יש כמה פרמטרים שחשוב לשים לב אליהם לפני השלמת הרכישה:

נוחות

בראש ובראשונה, הנעליים צריכות להיות נוחות לילדה. אם הן יפות אך לא נוחות, הילדה לא תרצה לנעול אותן, או שבזמן הנעילה היא תסבול משפשופים ואי נוחות. ודאו שאתם רוכשים לילדה נעלי בובה במידה הנכונה לה ובגזרה המתאימה לכפות הרגליים, והביאו בחשבון עניינים אורתופדיים נוספים במידת הצורך.

עובי הסוליה

נוסף על הטאץ’ העיצובי, סוליה עבה יותר מספקת תמיכה לקשת בכף הרגל, הגנה על הרגל ממשטחים לא ישרים וגם מאריכה את משך השימוש בנעליים. נעלי בובה בדרך כלל מאופיינות בסוליה דקה, אבל בשביל הילדות כדאי אולי להשקיע בנעליים שיש להן סוליה עבה וחזקה יותר.

סוג השימוש

האם הנעליים יהיו בשימוש רק בהליכות ונסיעות, או גם בפעילויות ספורט קלות, במשחקים בחוץ או באירועים רשמיים? המראה והתכונות של הנעליים צריכות להתאים לסוג השימוש כדי לספק מראה אופנתי אך גם פונקציונליות ונוחות.

ניקוי קל

ילדים אוהבים להתלכלך, ולכן חשוב להביא בחשבון את קלות הניקוי והתחזוקה של הנעליים בעת ביצוע הרכישה. נעליים העשויות מחומרים שקל לנקות במגבון או שאפשר לכבס במכונה מפשטות את המשימה לשמור עליהן נקיות. ניקוי קל מבטיח שנעלי הבובה יישארו יפות, שימושיות ומלאות סטייל לאורך זמן.

הדפס וצורה

ההדפס והצורה של הנעליים צריכים להתאים לסגנון האישי של הילדה ולרצונות שלה. זוהי הזדמנות מצוינת ללמד אותה על שילובי בגדים, על התאמת צבעים ועוד סודות מעולם האופנה. לפני שאתם רוכשים לילדה את הנעליים, שאלו אותה אם היא אוהבת את איך שהן נראות, ואם היא אומרת לא תוכלו לנסות לשכנע אותה להתפשר או לחפש זוג חדש שהוא יפה וגם נוח לה.

מוניטין המותג

חשוב להביא בחשבון גם את המוניטין של המותג שאתם מעוניינים לרכוש ממנו נעליים. האם הוא מותג הידוע במכירה של נעלי ילדות איכותיות ונוחות? מומלץ לבדוק גם ביקורות של לקוחות קודמים על החברה באופן כללי ועל הדגם הספציפי שאתם מתכננים לקנות.

סקוץ’, שרוכים או ריצ’רץ’?

לנעלי בובה יש מגוון אמצעי סגירה כמו שרוכים, סקוץ’, ריצ’רץ’ ועוד. עליכם למצוא את צורת הסגירה המתאימה ביותר לילדה שלכם. שרוכים הם בדרך כלל הבחירה הפופולרית פחות כיוון שהם עלולים להיפרם ולהיות סכנת מעידה, וסקוץ’ הוא בדרך כלל האופציה הפשוטה ביותר.

לסיכום

בחירת נעלי בובה מושלמות לילדות היא תהליך הכולל שילוב של סגנון, נוחות ועמידות. על ידי הבאה בחשבון של גורמים כמו מידה, סגנון, חומר שקל לנקות ועוד, אפשר לבחור את הזוג המושלם שישמש את הילדה לזמן רב.

נעלי עבודה מומלצות

כשמדובר בבחירת הנעליים הטובות ביותר לעבודה אי אפשר להגזים בחשיבות שבבחירת הזוג המתאים לכם ביותר. נעלי עבודה צריכות להיות נוחות,

קרא עוד »
עגלת הקניות
Shop
0 הרשימה שלי
0 items עגלה
החשבון שלי

קצת עלינו למי שלא מכיר

קבוצת שוז טו יו, רשת נעלי מותגים מובחרת שעשתה שינוי משמעותי בעלויות נעלי המותגים בישראל.

המוצרים שלנו הנם מקוריים לחלוטין, באיכות הגבוהה ביותר ומיבואנים רשמיים.

מעבר לכך - כולנו אנשי צבא, קרביים.

אבל - מצליחים לספק לכולם את הנעליים, בזמן.

בתמונה : אביתר שלנו

שלכם, אלישיב, אביתר ואבישי, הנהלת צוות SHOES 2U

נעליים בזול

משלוח חינם מכל סכום

אין אפשרות לאיסוף עצמי

משלוח חינם
מכל סכום

אין אפשרות לאיסוף עצמי