חנות הנעליים הזולה ביותר בישראל

בלוג

נעלי ריצת שטח מומלצות

כל הנוגע לריצה, בחירת נעליים המתאימות לסוג הריצה ולסוג משטח הריצה היא המפתח להצלחה, להנאה מרבית ולשיפור הביצועים שלכם. הנעליים הנכונות יגנו על הרגליים מפני פציעות ומכות, ימנעו כאבים וחוסר נוחות וכמובן יעניקו לכם חוויית ריצה נוחה, יעילה ובטוחה יותר. אך עם שפע האפשרויות העצום הקיים היום לנעליים, בחירת נעלי ריצת שטח המושלמות עשויה להיות מבלבלת ומאתגרת – אבל אנחנו כאן בשבילכם. במאמר זה ניתן טיפים חשובים שיסייעו בבחירת הנעליים המתאימות במדויק לצרכים הספציפיים של רצים, נציג את הגורמים שכדאי להתחשב בהם ונסקור כמה מהאפשרויות הפופולריות, והטובות ביותר בתחום הריצה והספורט על פי המותגים המוכרים ביותר .

מה חשוב לדעת לפני שבוחרים נעל ריצה?

לפני שאתם יוצאים לרכוש זוג חדש של נעלי ריצה, חשוב שתכירו את הצרכים והדרישות הספציפיות שלכם כרצים. הבינו מהו סגנון הדריכה הייחודי שלכם וצורת הפגיעה של כף הרגל בקרקע. הביאו בחשבון את היסטוריית פציעות קודמות ברגליים, בברכיים או בגב התחתון שעלולה להשפיע באופן ישיר על בחירת הנעליים המתאימות. והכי חשוב, חשבו על רמות הנוחות והתמיכה הרצויות והנדרשות מבחינתכם בנעל, כמו גם על המטרות העיקריות שלכם בריצה. שיפור הכושר הגופני והבריאות, הכנה מקצועית לתחרויות ריצה או שמירה על אורח חיים פעיל ובריא באמצעות פעילות ספורט קבועה. אם תכירו את כל הדרישות הספציפיות שלכם תוכלו למצוא במהירות ובקלות רבה יותר את הנעליים המתאימות בדיוק לכם.

טיפים לבחירת נעל שטח

  • סוליה בעל חריצים עמוקים: בנעלי שטח איכותיות, הסוליה חייבת להיות בעלת חריצים עמוקים, ברורים ומודגשים היטב. זוהי דרישה בסיסית כדי להבטיח אחיזה טובה, יציבות ובטיחות על משטחים לא סלולים, חלקים, לחים וקשים המאפיינים את הריצה בשטח הפתוח. חריצים עמוקים בסוליה מונעים החלקות מכל סוג, שומרים על יציבות מרבית בזמן הריצה בתנאים קשים, ומגנים על הרגליים מפציעות ומפגיעות אפשריות.
  • משקל הנעל: נעלי שטח נוטות להיות כבדות יותר בגלל הסוליה החזקה והמוצקה שלהן, שנועדה לעמוד בתנאי שטח קשים. עם זאת, חשוב לבחור בנעל הקלה ביותר האפשרית כדי למזער עומס על הרגליים ולא לפגוע בתנועתיות, ביעילות ובביצועים שלכם. הרי ככל שהנעל קלה יותר, כך תצליחו לרוץ בקלות, בחופשיות ובמהירות רבה יותר.
  • נוחות ללא פשרות: נעלי שטח איכותיות חייבות להיות נוחות מספיק כדי לאפשר לכם לרוץ למרחקים ארוכים, גם על משטחים קשים ומאתגרים. בחרו בנעליים שיש להן כרית ספוג רכה ואוורירית לאפקט מצנן, שרוכים להתאמה אידאלית, ומרווח פנימי גדול המספיק כדי לתת לרגליים לנשום, ולזרום בחופשיות תוך כדי הריצה.

נעלי שטח מומלצות שכדאי שתכירו

נעלי הוקה

הוקה היא חברה מובילה בתחומה בייצור נעלי שטח איכותיות. דגמים כמו Speedgoat, stinson ו-challenger של נעלי הוקה, ידועים באחיזתם הטובה, בנוחות שלהם ובעמידותם הרבה במגוון תנאי שטח ומאתגרים.

נעלי נייק

ענקית הספורט נייק מציעה מגוון רחב של נעלי שטח איכותיות, נחשקות ויוקרתיות. דגמים כמו WILDHORSE, PEGASUS TRAIL ,AIRZOOM בולטים מאוד מבין נעלי נייקי בביצועיהם הגבוהים, בעיצובם הספורטיבי הצבעוני והמודרני ובשילוב החכם של טכנולוגיות מתקדמות כמו כריות אוויר מובנות וחומרים נושמים.

נעלי מיזונו

החברה היפנית מיזונו נחשבת למומחית בתחום ייצור נעלי ריצה ושטח איכותיות. דגמים בולטים של נעלי מיזונו כמוWAVE RAIDER  וMUJIN- מעניקים אחיזה, נוחות ויציבות מעולות.

נעלי ריבוק

גם המותג ריבוק מציע דגמים איכותיים ועמידים כמו ALL TERRAIN, LAVANTA TRAIL הידועים באחיזתם הטובה על מגוון משטחים שונים.

נעלי אדידס

אדידס שילבה בנעלי השטח שלה טכנולוגיות מתקדמות בשילוב עיצוב ספורטיבי ואופנתי. דגמים כגון TERREX,SOULSTRIDE ,AGAVRIC FLOW מבטיחים ביצועים גבוהים בעיקר בריצות שטח.

סיכום

בחירת נעלי שטח איכותיות ומתאימות היא צעד קריטי להנאה ארוכת טווח והצלחה בריצות שטח. באמצעות תשומת לב ראויה לגורמים כמו אחיזה, משקל, נוחות וכן בחינה מדוקדקת של האפשרויות המובילות שהמותגים הגדולים והבולטים בתחום מציעים, תוכלו להגיע במהירות ובקלות למציאת הנעליים המושלמות שיתרמו מאוד לחוויית ריצה בטוחה, נוחה, יעילה ומהנה הרבה יותר בתנאי שטח מאתגרים.

 

נעלי עבודה מומלצות

כשמדובר בבחירת הנעליים הטובות ביותר לעבודה אי אפשר להגזים בחשיבות שבבחירת הזוג המתאים לכם ביותר. נעלי עבודה צריכות להיות נוחות,

קרא עוד »
עגלת הקניות
Shop
0 הרשימה שלי
0 items עגלה
החשבון שלי

קצת עלינו למי שלא מכיר

קבוצת שוז טו יו, רשת נעלי מותגים מובחרת שעשתה שינוי משמעותי בעלויות נעלי המותגים בישראל.

המוצרים שלנו הנם מקוריים לחלוטין, באיכות הגבוהה ביותר ומיבואנים רשמיים.

מעבר לכך - כולנו אנשי צבא, קרביים.

אבל - מצליחים לספק לכולם את הנעליים, בזמן.

בתמונה : אביתר שלנו

שלכם, אלישיב, אביתר ואבישי, הנהלת צוות SHOES 2U

נעליים בזול

משלוח חינם מכל סכום

אין אפשרות לאיסוף עצמי

משלוח חינם
מכל סכום

אין אפשרות לאיסוף עצמי