חנות הנעליים הזולה ביותר בישראל

בלוג

רשימת ציוד לטיול: הרשימה המנצחת

רשימת ציוד לטיול

הטיול הקרוב שלכם מגיע, ובין שאתם יוצאים ללינת שטח בארץ או טסים למדינה מרוחקת בקצה השני של העולם – אתם צריכים לקחת איתכם רשימת ציוד שתשתמשו בו במהלך הטיול. לא בטוחים מאיפה להתחיל את הרשימה או אילו פריטים הם מוצרי חובה? לפניכם רשימה מפורטת בנושא

איפה מתחילים בבניית רשימת הציוד?

לכל טיול יש רשימת ציוד כללית שמתאימה לו, וכל מטייל צריך להתאים את הציוד הנדרש לצרכים שלו במהלך הטיול. הדרך הכי טובה להתחיל לסדר את הציוד לטיול שלכם הוא לאפיין את סוג הטיול שאתם יוצאים אליו, וכך תוכלו לדעת בקלות יותר לאילו חפצים תזדקקו:

אופי הטיול

קודם כול יש לחשוב על אופי הטיול שלכם, משום שיש הבדל בהצטיידות לקראת חופשת בטן גב לעומת טיול שכולו צעידות ארוכות בטבע. המטרה והאופי של הטיול ישנו את סוג הציוד שאתם צריכים, הן מבחינת ביגוד והן מבחינת ציוד להתנהלות בשטח ומחוץ לבית.

היעד

האם אתם נוסעים לעיר מודרנית שיש בה חנויות בשפע, או שאתם טסים לטרק שבו לא תפגשו בני אדם למשך כמה ימים? לכל יעד יש דרישות משלו, בייחוד אם טסים לחו”ל – משום שבמדינות אלו תצטרכו להצטייד בכסף מקומי, במפות ומדריכי טיולים ובעוד חפצים שאתם לא זקוקים להם בדרך כלל בטיולים בארץ.

זמן

משך הטיול משפיע גם הוא על רשימת הציוד שלכם, ובייחוד על הכמות שלו. אנשים הנוסעים לגיחה של יומיים בים המלח או בקפריסין זקוקים לציוד שונה ומועט יותר מאנשים הטסים לחודש של טיול בהודו. חשבו היטב על כמות הציוד שתספק אתכם לימי הטיול, וחשבו אם במהלכו תוכלו להצטייד מחדש במוצרים או להגיע למכבסות כדי לנקות את הבגדים.

מזג האוויר

אחד מהפריטים הכי חשובים שתיקחו איתכם לטיול הוא ביגוד המתאים למזג האוויר בטיול. בדקו מראש את הטמפרטורה הממוצעת ביעד לפי העונה, כדי לדעת אם אתם צריכים מעילים וגרביים עבים, או שתוכלו להסתפק בביגוד דק וקצר יותר.

סוגי המסלולים

יש סוגי מסלולים הדורשים ציוד מיוחד, למשל טיולים הכוללים טיפוס רב הדורשים ציוד טיפוס ונעלי הרים. גם אם אתם מתכננים הליכה מרובה בתוך עיר חדשה כדאי להצטייד בביגוד נוח (כולל נעליים), והכול תלוי בקושי המסלולים, באורך שלהם ובכמות המסלולים שאתם מתכננים לבקר בהם במהלך הטיול.

מוצרי החובה שצריכים להיות ברשימת הציוד שלכם לטיול

כל טיול בארץ ובעולם מצריך כמה מוצרים בסיסיים שאתם חייבים לקחת איתכם, והם כובע, אוכל מים (חשבו על אופציית רכישה בדרך והצטיידו בהתאם), ביגוד מתאים למזג האוויר, קרם הגנה, סנדלי שורש ונעליים סגורות, שקיות אשפה, נייר טואלט, חומר דוחה יתושים, תרופות חובה ותרופות מניעה, ומשקפי שמש וראייה לפי הצורך.

רשימת ציוד לטיול בחו”ל

לרשימת החובה בכל טיול צריך להוסיף דרכון, רישיון נהיגה בין לאומי אם אתם מעוניינים לנהוג בחו”ל, פנקס חיסונים, כרטיס סים ייעודי (שאפשר לקנות גם במדינת היעד), מסמכים הקשורים לטיסה כמו אישור צ’ק אין ומטבע חוץ המתאים למדינת היעד – גם אם אתם מתכננים לשלם באשראי, אנחנו ממליצים להסתובב עם כמות כלשהי של מזומן למקרה חירום.

רשימת ציוד לטיול הגדול

הטיול הגדול הוא לא עוד טיול קלאסי לחו”ל, ובו בדרך כלל משלבים מסלולי טבע רבים. כדאי להצטייד לטיולים כאלו בפנס ובסוללות רזרבות, באולר, בערכת קפה או תה ניידת, בנעלי הרים, בציוד לצילום, בספר טוב לדרך, במכשירי כתיבה ובמחברת אם יתחשק לכם לכתוב, במנעולים ותגי שם לתיקים, בכרית צוואר לטיסה ולנסיעות ארוכות, בתיק מוצ’ילה איכותי ונוח, בכלי נגינה נוח לנשיאה אם יש, בכרטיס אשראי נוסף ובחגורת כסף, בביטוח נסיעות ובתיק עזרה ראשונה למקרי חירום.

אנחנו ממליצים לקחת איתכם סנדלי שורש משום שהם נוחים מאוד לכל סוגי הטיולים, גם טיולי שטח. לא סתם סנדלי שורש הם לרוב הבחירה הראשונה של מטיילים בארץ – הסנדלים האלו מספקים תמיכה טובה לגוף, נוחים לטיול במגוון תנאי שטח ומאפשרים אוורור הולם של הרגליים גם במהלך הטיול. כמו כן, נעלי הרים הן חשובות למי שעומד לצאת לטרקים. נעלי ספורט אינן בנויות בהכרח לתנאי השטח שתגיעו אליהם ולטיולים ארוכים בטבע, וכדי להימנע מכאבים ברגליים ומהסתכנות לנזק מהליכה בלי תמיכה מתאימה כדאי לכם לרכוש מראש זוג נעלי הרים איכותיות שייתנו לכם אחיזה טובה בקרקע בטיול ותמיכה מלאה לרגליים ולגוף כולו.

רשימת ציוד לשטח

מתכננים טיול שכולו שטח? הינה עוד כמה מוצרים שכדאי לכם לקחת:

  • מקל הליכה
  • בגדים להחלפה – אלו חשובים בכל טיול, אך בייחוד בטיול שבו אין לכם בהכרח גישה מהירה וזמינה לאפשרויות ניקוי הבגדים
  • ביגוד חם ללילות – לפעמים הלילות בשטח קרים משנדמה לנו
  • ציוד שינה – אוהל, כרית, מזרן, שק שינה ועוד
  • מגן גשם לתיק ולציוד
  • מוצרי עזרה ראשונה – חומר דוחה יתושים, פלסטרים, יוד ותחבושות, כדורים לשיכוך כאבים וקרם הגנה
  • אם אתם נוסעים לטיול בארץ ובעולם בליווי רכב צמוד, תוכלו להביא איתכם ציוד נוחות להקמת מחנה בשטח כמו שולחנות וכיסאות מתקפלים, גזייה לבישולים, גנרטור, תאורת שטח ועוד

לסיכום

כל טיול וכל מטייל צריכים סט חפצים שונה לטיול, ובאמצעות בחינת סוג הטיול, מזג האוויר והמסלולים המתוכננים, לצד משך זמן הטיול ומדינת היעד שמטיילים בה, תוכלו גם אתם להרכיב רשימת ציוד מנצחת שתעזור לכם לצלוח בקלות ובכיף את הטיול. תיהנו!

נעלי עבודה מומלצות

כשמדובר בבחירת הנעליים הטובות ביותר לעבודה אי אפשר להגזים בחשיבות שבבחירת הזוג המתאים לכם ביותר. נעלי עבודה צריכות להיות נוחות,

קרא עוד »
עגלת הקניות
Shop
0 הרשימה שלי
0 items עגלה
החשבון שלי

קצת עלינו למי שלא מכיר

קבוצת שוז טו יו, רשת נעלי מותגים מובחרת שעשתה שינוי משמעותי בעלויות נעלי המותגים בישראל.

המוצרים שלנו הנם מקוריים לחלוטין, באיכות הגבוהה ביותר ומיבואנים רשמיים.

מעבר לכך - כולנו אנשי צבא, קרביים.

אבל - מצליחים לספק לכולם את הנעליים, בזמן.

בתמונה : אביתר שלנו

שלכם, אלישיב, אביתר ואבישי, הנהלת צוות SHOES 2U

נעליים בזול

משלוח חינם מכל סכום

אין אפשרות לאיסוף עצמי

משלוח חינם
מכל סכום

אין אפשרות לאיסוף עצמי