חנות הנעליים הזולה ביותר בישראל

בלוג

התאמת נעליים לבגדים

התאמת נעליים לבגדים

כשמדובר באופנה, נעליים הן לרוב הפריטים בתלבושת שלא זוכים לתשומת לב מספקת. לנעליים יש הכוח להפוך את המראה למושלם או מבאס, ובחירת הנעליים הנכונות יכולה להיות ההבדל בין לוק אופנתי לתלבושת לא מוצלחת. בין שאתן מתכוננות לאירוע מיוחד, ליום במשרד או לטיול מזדמן, כדאי לכן לדעת איך להתאים את הנעליים שלכן לבגדים שאתן לובשות. במאמר שלפניכן נעשה סדר בדברים וניתן לכן טיפים ששווים זהב על ההתאמה המושלמת בין הנעליים ללוק שלכן.

איך מתאימים נעליים לבגדים?

כשחושבים על נעלי נשים, עולות יותר מדי קטגוריות בראש – סנדלים, נעלי ספורט, נעלי בובה, נעליים יוקרתיות והרשימה עוד ארוכה. כדי לשמור על לוק אחיד, אופנתי וייצוגי במידת הצורך צריך להכיר היטב את האומנות של התאמת הנעליים לבגדים. איך עושים זאת? בעיקר באמצעות 6 הטיפים שלפניכן:

יש לבחור לפי צבע הפריט

התאמת צבע הנעליים שלכן לאלמנטים של התלבושת כמו החולצה, השמלה או האקססוריז יכולה ליצור מראה הרמוני ומושך חזותית. עם זאת, אתן לא חייבות להתאים את הצבעים במדויק, ולבחור גוונים שונים של צבעים קיימים או לבחור בצבעים המשלימים את פלטת הצבעים בלוק. למשל, סנדלים שחורים יתאימו ללוק שיש בו כבר שחור ואף ליצור לוק שלם שהוא כולו בצבע אחד, אבל הם מתאימים גם לסט בגדים שאין בו בכלל שחור.

סגנון היציאה

חשוב להביא בחשבון גם את סוג היציאה שאליה אתן מתכוננות. אירועים רשמיים כמו חתונות או פגישות עסקים במשרד דורשים הנעלה קלאסית ואלגנטית, ולעומת זאת יציאות עם חברות או טיול רגלי בעיר מאפשרים לכן לבחור נעליים נינוחות יותר כמו נעלי ספורט או סניקרס.

נוחות היא שם המשחק

אסתטיקה היא עניין חשוב אחד, אבל שום זוג נעליים לא שווה את הכסף אם הוא לא נוח לכן. בכל קטגוריית נעליים תוכלו למצוא את השילוב הנכון בין נעליים שאתן אוהבות את המראה שלהן לנוחות שהן מספקות לכן, ואי אפשר להפריז בחשיבות של נוחות השימוש בנעליים לכל אירוע ומטרה. השיקול הזה רלוונטי במיוחד בטיולים בטבע – בתחום הזה כדאי קצת להתפשר על האסתטיקה ולבחור בנעלי טיולים שיספקו לכן אחיזה טובה ברגל ותעזור לכן לצלוח בקלות כל תוואי שטח.

טרנדים

לדוגמה, כפכפים הם טרנד חזק בקיץ ובחודשים החמים של השנה, לעומת מגפוני פרווה שהם פופולריים יותר בחורף. כמו כן, יש כל מיני סגנונות עיצוב, צבעים והדפסים שאף פעם לא יוצאים מהאופנה, לעומת אלו שהם טרנד החולף באותה מהירות שהוא מופיע.

שלבו בין העונות

שילוב בין העונות הוא האפשרות שלכן להביע את היצירתיות והאישיות שלכן באאוטפיט. סנדלים הם לא סוג הנעליים היחיד הרלוונטי לימי חום, ואותו דבר עם מגפיים עבים לחורף, ולכן אתן יכולות להתאים גם ללוק החורפי ביותר נעליים עדינות (אם כי כדאי להביא בחשבון את תנאי מזג האוויר ולא לצאת בכפכפים לקור מקפיא ולגשם חזק), או לבחור בנעליים סגורות מסוגננות גם בימים החמים יותר של הקיץ.

עיצוב הנעליים

העיצוב הכללי של הנעליים צריך להתאים לבגדים שאתן לובשות. מומלץ לבחור נעליים בעלות עיצוב היוצר מראה של פרופורציה אסתטית של אורך הרגליים. למשל, אם אתן לובשות שמלה ארוכה המסתירה את הרגליים, תצטרכו לבחור נעליים בעלות מראה המאריך את הרגליים. אם אתן לובשות מכנסיים צמודים מאוד, תוכלו לבחור בנעליים רחבות שייצרו פרופורציה הגיונית ואסתטית ברגליים. יש גם מודלים של נעליים שיש להם מראה רשמי יותר כמו נעלי עקב שפיץ, שלא בהכרח יתאימו לתלבושת יום יומית של טי שירט ומכנסיים קצרים, ויש לשים לב שאין ניגודיות בין העיצובים האלו.

לסיכום

באמצעות 6 טיפים חכמים, גם אתן תוכלו לשלב בהצלחה את הנעליים המתאימות לאאוטפיט היומי שלכן. בין שאתן מתלבטות אילו נעליים לנעול ליום העבודה העמוס שלפניכן או למפגש הבא עם החברות בבר, הבחירה הנכונה יכולה להפוך את הלוק שלכן לבלתי נשכח שיגרוף מחמאות מכל עבר.

ניקוי נעלי זמש

נעלי זמש הן אביזר קלאסי ויוקרתי המעניק הופעה מוקפדת ומרשימה. נעלי הזמש מגיעות במגוון עיצובים וצבעים, ואפשר לראות אותן כמעט

קרא עוד »
עגלת הקניות
Shop
0 הרשימה שלי
0 items עגלה
החשבון שלי

קצת עלינו למי שלא מכיר

קבוצת שוז טו יו, רשת נעלי מותגים מובחרת שעשתה שינוי משמעותי בעלויות נעלי המותגים בישראל.

המוצרים שלנו הנם מקוריים לחלוטין, באיכות הגבוהה ביותר ומיבואנים רשמיים.

מעבר לכך - כולנו אנשי צבא, קרביים.

אבל - מצליחים לספק לכולם את הנעליים, בזמן.

בתמונה : אביתר שלנו

שלכם, אלישיב, אביתר ואבישי, הנהלת צוות SHOES 2U

נעליים בזול

משלוח חינם מכל סכום

אין אפשרות לאיסוף עצמי

משלוח חינם
מכל סכום

אין אפשרות לאיסוף עצמי