חנות הנעליים הזולה ביותר בישראל

בלוג

איך מרחיבים נעל

נעליים יפות ונוחות הן החלום של כולנו, אך לפעמים אנו נתקלים במציאות מאכזבת של נעליים צרות או לא נוחות, על אף שמידתן נראית מתאימה. אי נוחות זו עלולה להפוך את החוויה של נעילת נעליים חדשות לסיוט של ממש. למזלנו קיימות כמה טכניקות פשוטות היכולות לסייע בהרחבת נעליים ובהתאמתן לרגליים באופן מושלם, כדי שתוכלו ליהנות מהן בלי כאבים או אי נוחות. במאמר זה נדבר על הסימנים המעידים על נעליים לא מתאימות ובדרכים השונות, הפשוטות והזמינות להרחיב אותן.

איך יודעים שהנעל לא מתאימה לרגל?

קיימים כמה סימנים ברורים המצביעים על כך שנעליים אינן מתאימות לרגל באופן מושלם. שאלתם את עצמכם פעם איך לבחור נעלי ריצה? לרוב אנו בוחרים את הנעליים שלא לוחצת עלינו אך שומרת על כפות הרגליים “נעולות” בפנים. לכן אם אתם חשים בלחץ, בכאב או בחוסר נוחות באזורים מסוימים כמו העקבים, הצדדים, גשר הרגל או הבהונות לאחר הליכה קצרה עם הנעליים החדשות, זהו סימן שהן צרות מדי ויש צורך להרחיב אותן. סימנים פיזיים נוספים לבעיית התאמה הם אדמומיות על כף הרגל, שריטות, נפיחויות או גירויים על כפות הרגליים לאחר נעילה של נעליים חדשות. אלו הם סימנים מובהקים לכך שהנעליים לא מתאימות כראוי ועלולות לגרום לפציעות אם תמשיכו לנעול אותן כפי שהן.

כמה דרכים להרחבת הנעל

בואו נדבר כעת על כמה מהדרכים שבאמצעותן תוכלו להרחיב מעט את הנעליים שלכם ולספק לכפות הרגליים את המרחב שהן זקוקות לו כדי שתרגישו בנוח לנעול אותן:

הפעלת לחץ

שיטה פשוטה וזמינה להרחבת נעליים היא הפעלת לחץ ישיר באזורים הצרים באמצעות מטליות או כפפות גרב. אפשר למלא את הנעליים במטליות ספוג לחות או בגרבי כותנה רגילים ולהשאיר למשך היום או הלילה. הלחות והלחץ שיופעלו על הנעל יסייעו להרפות את החומר הקשיח ולהרחיב את הנעליים במקומות הדרושים.

חימום עדין של הנעל

חימום עדין של הנעליים יכול להפוך את החומר שממנו הן עשויות לגמיש יותר ולאפשר התאמה טובה יותר לצורת הרגל. אפשר לחמם את הנעליים בעזרת מייבש שיער המופעל על חום נמוך למשך כמה דקות ולאחר מכן לנעול אותן מייד כאשר הן עדיין חמימות וגמישות יותר. חימום עדין זה מרכך באופן זמני את החומר ומאפשר לנעליים להתרחב ולהתאים לרגליים. חשוב להיזהר מחימום יתר העלול לפגוע בחומר בצורה בלתי הפיכה.

ספריי להרחבה – יש דבר כזה?

בשנים האחרונות החלו לשווק בשוק ספריי להרחבת נעליים. זהו ספריי המכיל תרכובת כימית ייחודית, שנועדה לרכך ולהרחיב את החומרים שמהן עשויות הנעליים. לאחר ריסוס החלק הפנימי של הנעליים בספריי, מומלץ להרחיב אותן באמצעות גרביים ולהשאירן ללילה כדי שהנעליים יספגו את התכשיר, יתרככו ויהפכו למתאימות יותר לצורת הרגליים. חשוב להשתמש בספריי רק בהאזורים הפנימיים כדי למנוע נזקים לנעליים.

שימוש בגרביים עבים ומייבש שיער

שיטה נוספת להרחבת נעליים היא שילוב של לחץ וחום. לצורך כך, עליכם לגרוב גרב צמר עבה או אפילו שניים זה על זה, להכניס את הרגליים לתוך הנעליים ולחמם אותן במייבש שיער למשך כמה דקות תוך כדי הפעלת לחץ ובניית התנועה של ההליכה. החום המבוקר והלחץ המשולב יגרמו לחומר להתרכך ולנעליים להתרחב באזורים הדרושים.

הקפאת הנעל

זוהי אולי השיטה המוזרה ביותר, אך למרבה ההפתעה יעילה למדי: הכניסו גרבי כותנה או מטליות ספוג לתוך הנעליים, רססו מעט מים על החומרים האלה כדי להרטיבם, ולאחר מכן הכניסו את הנעליים למקפיא למשך כמה שעות או ללילה שלם. המים שבתוך הנעליים יקפאו ויגדילו אותן, מה שיגרום לנעליים עצמן להתרחב בעקבות הלחץ הפנימי. חשוב להפשיר לחלוטין את הנעליים לפני שתנעלו אותן שוב.

הסתובבו עם הנעל בבית

הדרך הטבעית והפשוטה ביותר להרחיב נעליים חדשות היא פשוט לנעול אותן ולהתהלך בהן בבית כמה שיותר זמן במהלך היום. החום והלחץ שיופעלו באמצעות הרגליים בזמן ההליכה יעזרו לנעליים להיות גמישות יותר ולהתאים באופן טבעי את צורתן לכף הרגל.

סיכום

נעילת נעליים לא נוחות היוצרות לחץ, כאבים ואדמומית היא חוויה לא נוחה, אך יש לא מעט שיטות שבהן תוכלו להרחיב מעט את הנעליים שלכם כדי להתאים את צורתן לכפות הרגליים שלכם ולאפשר נעילה נוחה ומהנה לתקופות זמן ממושכות.

ניקוי נעלי זמש

נעלי זמש הן אביזר קלאסי ויוקרתי המעניק הופעה מוקפדת ומרשימה. נעלי הזמש מגיעות במגוון עיצובים וצבעים, ואפשר לראות אותן כמעט

קרא עוד »
עגלת הקניות
Shop
0 הרשימה שלי
0 items עגלה
החשבון שלי

קצת עלינו למי שלא מכיר

קבוצת שוז טו יו, רשת נעלי מותגים מובחרת שעשתה שינוי משמעותי בעלויות נעלי המותגים בישראל.

המוצרים שלנו הנם מקוריים לחלוטין, באיכות הגבוהה ביותר ומיבואנים רשמיים.

מעבר לכך - כולנו אנשי צבא, קרביים.

אבל - מצליחים לספק לכולם את הנעליים, בזמן.

בתמונה : אביתר שלנו

שלכם, אלישיב, אביתר ואבישי, הנהלת צוות SHOES 2U

נעליים בזול

משלוח חינם מכל סכום

אין אפשרות לאיסוף עצמי

משלוח חינם
מכל סכום

אין אפשרות לאיסוף עצמי